Κόμιξ: Ο Γλάρος και ο Κορονοϊός

Οι μαθητές της Β’ Τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Χίου, μέλη των Ομάδων 2244(Α)-2245(Α), εμπνευσμένοι από τις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουμε δημιούργησαν κόμιξ με πρωταγωνιστές το Γλάρο και τον Κορονοϊό! Συγχαρητήρια για την ιδέα τους!

 1ο Κόμιξ (Ο Γλάρος και ο Κορονοϊός)

  • Γλάρος: Τι κάνεις εσύ εδώ;
  • Κορονοϊός: Εγώ τι κάνω εδώ; Ταξίδεψα εδώ.
  • Γλάρος: Θα πάω σπίτι μου να προφυλαχτώ από σένα.
  • Κορονοϊός: Θα περιμένω να βγεις.
  • Κορονοϊός: Βαριέμαι!
  • Γλάρος: Επιτέλους έφυγε. ΓΙΟΥΠΙ!
  • Κορονοϊός: Φτου αδελφέ με νίκησαν!

IMG_20200328_154342

2ο Κόμιξ (Μια μέρα στο νησί των Γλάρων)

  • Γλάρος 1: Νίκο τι κάνεις;
  • Γλάρος 2: Πλένω τις φτερούγες μου.
  • Γλάρος1: Γιατί;;;
  • Γλάρος2: Επειδή πήγα στην πόλη και εκεί υπάρχει μια φοβερή αρρώστια. Ο Κορονοϊός!!!
  • Γλάρος1: Σιγά μην έρθει και σε εμάς!
  • Γλάρος2: Έτσι έλεγαν και οι άνθρωποι….

κόμικ 29-03-20 Α.KARAMOUSLH

3ο Κόμιξ

  • Κορονοϊός: Μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια!!! Όμως φοβάμαι τη ζέστη!!!
  • Γλάρος: Παιδιά μου τώρα μένουμε σπίτι για να χαρούμε όλοι τις θάλασσες και τις ακτες το καλοκαίρι.
  • Γλάρος: Έγινε όμως και κάτι καλό! Με τον κορονοϊό έχουμε μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης!

IMG_20200402_141835

4ο Κόμιξ

  • Κορονοϊός: Έρχομαι! Έρχομαι! Να σας κολλήσω όλους σας! ούτε σχολείο, ούτε βόλτες, ούτε βουτιές στη θάλασσα.
  • Γλάρος: Αυτό θα είναι για λίγο καιρό!!! Όσο προσέχω και μένω σπίτι δεν σε φοβάμαι!!!
  • Γλάρος: Και μην ξεχνάτε παιδιά! Όχι σκουπίδια, όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές.

IMG_20200402_142015

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Create a website or blog at WordPress.com

ΠΑΝΩ ↑